xoxo Monica

Здравейте!

Казвам се Моника,на 16 години от град Бургас.От известно време следя определени блогове и мечтая да създам свой собствен блог в който да споделям собствените си интереси и предпочитания.Не претендирам че имам особени познания по темите за които ще пиша,така че ще се радвам да чуя и вашите мнения и впечатления отностно дадената тема. Е реших да не отлагам повече и в първия ми пост да ви разкажа малко повече за самия блог и за себе си!

В блога смятам да пиша за дрехи и козметика за музика и книги и общо взето това което ме вълнува в момента.

Ще правя ревюта на много продукти чието мнение за тях ще е изградено от личната ми работа с него.

Ще качвам нов пост всяка събота освен ако вдъхновението не ми дойде повече от веднъж ,за да ви зарадвам с още един пост.

А сега малко за мен….

Както всяко едно момиче и аз имам необяснимото привличане към козметиката.Обожавам да купувам,пробвам и притежавам нова и качествена козметика.

Не по назад остава и влечението ми към модата!Макар че предпочитанията ми в тази категория са доста разнообразни бих казала че лично моя стил е Basic&Comfy Girl 😀

Уча в Музикалното училище в Бургас със специалност класически балет.Танцувам от 6 годишна възраст,първо модерен балет 5 години,а сега класически балет вече 6-та година.Покрай всичките концерти ми се наложи да се науча да се гримирвам.Тогава започнах да гледам и чета блогове и клипчета от YouTube.

xoxo Monica

Вашият коментар

