Моята грижа за кожата

D:DCIM101MEDIAIMG_1278.JPG

D:DCIM101MEDIAIMG_1278.JPG

Здравейте!

В днешния пост ще си поговорим за моята грижа за кожата вмомента.Тъй като нямам специална рутина която да следвам всеки ден реших да ви покажа продуктите които обичам да използвам.Мисля че е важно да спомена че кожата ми е комбинирана-склонна е към омазняване в Т-зоната и е суха в останалата част.Нямам акне ,тук-там се появява по някоя досадна пъпчица, но това става рядко.

1.GARNIER BIPHASE MICELLAR CLEANSING WATER IN OIL

Ще започна първо с тази мицеларна вода на Garnier .Тя наподобява двуфазните лосиони за почистване на грим които съдържат два вида течност-мицеларна вода и почистващи масла.Използвам я всеки ден ,за да премахна грима си и главно спиралата си.Попринцип се води водоустойчива, но честно казано малко се затруднява с премахването на моята спирала, която дори не е водоустойчива.Това е единственото нещо което не ми харесва в нея.Иначе се справя доста добре с другата част от грима,след употребата й наистина чувствам лицето си по-меко и по-чисто както обещава този продукт.Икономична е ,понеже вече я ползвам около 4 месеца и както виждате съм изхабила една

доста малка и незначителна част от продукта.Това беше първият ми двуфазен продукт и се чувствам длъжна да споделя че преди употреба продукта трябва да се разклати ,за да може двете течности да се слеят (казвам го ,защото лично аз в началото се чудих защо продукта е толкова мазен ,а то е било защото не съм го разклатила)

Когато си го купих беше в промоция (6-7лв),но редовната му цена е 9-10 лв.

2.Planet Spa Пилинг маска с черен хайвер

Тази маска я ползвам веднъж седмично и когато я ползвам я слагам след почистването с мицеларна вода.Слага се върху чиста и суха кожа.Аз лично я слагам с пръсти ,но може да се нанесе и с четка.Стои се с нея 20 минути,но ако сте нетърпеливи нищо не ви пречи да я махнете и на 15-тата минута понеже тя вече ще е засъхнала.Причината да си я взема е че опаковката беше черна и си помислих че и цвета на маската ще е черен(а в точно този момент си търсих черна маска).Е оказа се бяла ,даже по-скоро прозрачна със златисти частички в нея.Щом видях че е прозрачна си помислих ,че след махането и ще видя мръсотията която е премахнала.Ами значи или лицето ми е изключително чисто или маската не си върши работата.Но смятам да си я доизползвам понеже чувствам кожата си по-мека и освежена,а и не е голямо количество, за да не мога да я свърша (75ml).

Закупих го отново на промоция от Avon за 3 лв. Вмомента пак е намален на 5.99лв.

 

3.Mixa Foaming Cleansing Gel

Това е измиващ гел за суха и чувствителна кожа,който не води до изсушаване.Обогатен е с нежен крем и глицерин който явно се бори с този изсушаващ ефект който се получава от повечето измиващи продукти.Факт е ,че след като го използвам не чувствам кожата си опъната и изсушена ,а обратното чувствам я освежена и мека.Продукта е хипоалергичен и без парабени което му добавя още положителни точки.В началото го ползвах всяка вечер след мицеларната вода за двойно почистване ,докато не се случи един гаф с него (ако забелязвате имам малки недоразумения с всеки продукт досега,но виновна съм само аз).Една вечер реших да го използвам точно след като съм излязла от банята ,понеже бързах.Нанесох си го в същото количество,разпених си го добре ,само че разликата след това беше че лицето ми почервеня и буквално се пресуши,чувствах кожата си супер тънка.Започнах да го мажа със крем за лице през 15 минути и в крайна сметка до сутринта лицето ми си беше възвърнало предишния цвят.Причината за това мое ,,пресушаване“ е била, че след като съм излязла от банята порите на кожата ми са се отворили и продукта е достигнал доста по навътре в кожата ми и така я е изсушил.Те затова хората пишат с хладка вода ама кой да чете.Та леко се поуплаших и затова реших да използвам продукта само когато чувствам лицето си по-мръсно.

Цена:8.99

4.Garnier Body Repair Anti-Dryness Restoring Balm

Това е универсален крем за много суха кожа.Моята кожа не е много суха,но все пак реших да го пробвам.Именно този крем използвах когато изсуших кожата си с гела на Mixa и спокойно мога да кажа че доста добре си свърши работата.Ползвам го след измиващия гел,за да хидратирам лицето си.Има малко по-странна миризма която в началото не ми харесваше,но след това явно привикваш към нея и нямах проблеми с това.Опаковката е 50ml и струва 3.49лв.

5.Clean & Clear Blackhead Daily Scrub

Води се ежедневен скраб срещу черни точки.Продукта обещава премахване на черните точки още от първия ден.В самото бяло кремче има сини микрочастички които трябва да премахват мъртвите кожни клетки и да отпушват порите.В него има и салицилова киселина която трябва да прониква дълбоко в порите,да премахва натрупаните замърсявания и възпрепятства повторното образуване на черни точки.Казвам трябва,защото нито едно от изброените не ми се случи в резултат от използването му ,а го използвам от 7-8 месеца вече.Ползвам го след баня ,защото макар да не премахва черните точки ми харесва усещането на мекота и хидратация.Момичета които са ползвали същия продукт са ми споделяли ,че кожата им се изсушава и даже се бели ,а лично на мен откакто го ползвам не ми се е случвало.Има годност 12 месеца така че смятам да го ползвам още 3-4 месеца и да го изхвърля.Опаковката е 150ml и струва 8.90лв.

6.Българска розова вода vip’s PRESTIGE Rose&Pearl

Ползвам я всяка сутрин за да почистя натрупалия се себум от вечерта.След използването й лицето ухае на рози и е супер приятно и освежаващо особено рано сутрин.Откакто я ползвам появата на пъпки се е свела до минимум.Струва само 1-2 лв в опаковка от 135ml.Освен че е супер евтин и си върши супер работата този продукт е и супер икономичен.В състава му са включени само вода и rose damascena flower water.Горещо ви го препоръчвам този продукт!!

Това бяха моите продукти за лице!Надявам се да съм ви била полезна и поста да ви е харесал!

P.S Кой е вашия любим продукт за грижа за кожата?

Xoxo Моника

Вашият коментар

