10-те лъжи,които често казваме!

large

Здравейте!

Днешният пост ще е малко по-различен от предишните.Темата ще е: Лъжите, които често казваме.Животът ни е пълен с лъжи,някой са мънички и незначителни за нас и околните,но има и такива които биха могли да променят целия ви живот и животът на другите.Днес ще ви разкажа за тези мъничките които казваме толкова често ,че вече не ни прави особено впечатление ,че това все пак е лъжа,макар и малка.

1.Нее,не съм забравила ,просто нямах време!
Днес е последният срок в който трябва да предадете проекта си ,който ви е възложен преди месеци,но не сте го завършили понеже сте отлагали всеки ден измисляйки си купища причини да не го направите точно днес,като: ,,Няма как да стане днес, трябва да съм редовна с упражненията във фитнеса!(не сте стъпвали във фитнеса от година) или пък ,, О,няма как да е днес трябва да заведа кучето ми на ветеринар!“(вие нямате куче!)
В крайна сметка дошъл е денят в който трябва да го предадете и за да не се окажете безотговорна и никой повече да не ви се довери ,вие казвате точно това ,,мъничко“ извинение.
За сметка на това номерът проработи!

2.Не бях аз!
Точно преди секунди сте изяли онова последно парченце торта ,което не е било за вас ( може би, защото снощи сте изяли половината торта сами), но сте доволни от това ваше постижение,докато притежателят на това парченце не дойде да си го потърси и с ядосано изражение ви попита:Ти ли го изяде?
Е ,разбира се, че ще кажете : Не бях аз!

3.Там съм до 5 минути!
Това е момента на вашата изява,момента в който се раздавате най-много,момента в който оставате сами с мислите си,момента в който всички ви слушат…..
Да,намирате се под душа и изпълнявате една от песните от големия ви репертоар на ,,велик изпълнител“.Изведнъж на телефона ви звъни най-добрата ви приятелка.Какво ли иска тя във събота?
,,Хей,къде си, чакам те вече половин час,не ми казвай че си забравила!
В този момент на изненада единственото което ви идва е:Там съм до 5 минути!

4.Влизам само за едни кърпички!
Такаа ,влизам в магазина само за мокри кърпички,нищо друго,никакви излишни неща.Май е по-добре да подмина рафта със козметиката и този със дрехите и може би този със храната.Не е толкова трудно,трябва да взема само едни кърпички.
След един час излизате със две нови спирали ,две червила ,кучешка храна ,нова лампа ,три лака(и трите в червено)и ей онази грозна възглавница(та тя беше на половин цена, как да не я взема)
-Гадост,забравих да взема кърпичките!!!

5.Нямам какво да облека!
Разхвърлили сте всичките си 5 гардероба и все пак не може да откриете подходящото облекло.Позната случка, това се случва всяка сутрин.Дали е специален случай, сватба, парти, или просто следващия ден, никога няма какво да се облече!Какво като имам 5 гардероба с дрехи,и десет да имах пак нямаше да имам какво да облека!

6.Само още една бисквитка!
Този пакет бисквитки стои толкова примамващо на плота.Сякаш трябва да ги изям всичките!Но пък съм на диета!Е ,хайде от една бисквитка нищо няма да стане.О боже,тоолкова са вкусни!Само още една бисквитка, повече не!
След известно време осъзнаваш ,че си изяла целия пакет с бисквити,един шоколад ,вечерята си от вчера и днес ,един диван ,омъжена двойка с две деца и една ябълка …..защото си на диета!

7.#NoFilter #Iwokeuplikethis !
Добро утро свят!
Хмм ,дали да не си направя една сутрешна снимка ,за да покажа на света че съм станала.Чакай да сложа ,,мъъничко“ коректор ,спирала, червило и малко хайлайтър, за да изглежда снимката по натурална!Да сложим и това филтърче.Какво да напиша отдолу?
Я да сложа #Nofilter и #Iwokeuplikethis ,нали все пак станах точно преди малко!

8.Още един епизод!
Ще погледам 1-2 епизода от сериала.
След 4 часа и 5 епизода….
Лелее ,ама как можаха да го спрат така!Не мога ,трябва да изгледам и другия ,за да видя какво става с Катрин.
След още 3 часа и 4 епизода…
Каквооо ,как той и се оказа баща???Само още един епизод!
След още 2 часа и 3 епизода…
Е няма как да спра сега ,почти съм стигнала края на сезона.Само още един епизод!
След още много часове и много епизоди….
-Чакай малко, слънцето да не би току-що да изгря?

9.Взех си я отдавна.Не помня!
Днеска съм с най-новата ми блузка ,която си взех вчера.Чувствам се супер красива!
-Хей ,имаш уникална блузка.Откъде си я взе?
-Съжелявам, взех си я отдавна и не помня!

10.Учих цяла вечер!
На последния тест имам 30/100 точки.Как може толкова слаба оценка.Та аз учих цяла вечер!
Какво всъщност правих вечерта преди теста:всичко освен да уча!

Лошото в тези лъжи е че колкото и пъти да ги казваме ние все пак си вярваме ,че те са истина!
Надявам се днешната тема да ви е харесала!
Долу в коментарите може да ми напишете вашата най-често изричана лъжа!

xoxo Monica

Вашият коментар

