Unpopular Opinions Book TAG

D:DCIM101MEDIAIMG_1401.JPGЗдравейте!
Днес реших да се включа в прекрасния таг на bloodyrosered .От доста време следя такива тагове и много искам да се включа,но все не намирам правилния.Таа мисля,че вече го открих,затова смятам да спра да се обяснявам и да премина направо към него….

1.Известна книга или поредица, която не харесваш.
Такааа тук поредиците са две и са от един жанр и един и същ автор.Те са ,,Игра на тронове“ и ,,Властелинът на пръстените“ на Дж. Р. Р. Толкин.Не,че не обичам да чета фантастика ,напротив обожавам да чета такъв жанр,но просто самите поредици някакси не ме грабнаха.Супер много ми се искаше да ги харесам, защото като прочитам резюмето им самата история ми изглежда много интересна,това е и причината да се подлъгвам да започвам по-скоро да се пробвам да ги чета вече 3 пъти….но не ми се получава.

2.Известна книга или поредица, която всички харесват, ти не.
С ръка на сърцето казвам….Здрач!Извинявам се на феновете на Здрач,но нито поредицата,нито филма ме грабнаха,а по-скоро ме накараха да я захвърля на място,където няма да я видя повече.Изключително скучна книга,едвам прочетох първата изключително дебела книга(504 страници).Наистина се опитах да я харесам,защото супер много хора ми я хвалиха,но безуспешно.Аз лично предпочитам и поредицата и сериала на Дневниците на вампира.Да,знам че историите са горе-долу подобни-нормално момиче се влюбва във вампир и живота му се преобръща,но сякаш Дневниците на вампира ми допада повече .Дали заради героите в сериала или заради самата история и аз незнам 😉

3.Любовен триъгълник, в който главният герой/героиня не се обвързва с човека с когото ти искаш.
Веднага казвам Хари Потър,Хърмаяни и Рон.Абсолютно до края аз се надявах Хърмаяни да вземе да се влюби в Хари Потър просто защото не мисля,че си подхождат с Рон.Даже супер много се изненадах,когато Хари Потър се ожени за Джини.Да,наистина имаше някаква искра между тях в началото,но самата идея не се беше задълбочавала в книгата,а и във филма и беше супер изненадващо да ги видя заедно.17125514_121825071676855_9143771818820108288_n

4. Известен литературен жанр, който ти трудно четеш.
Много ми е трудно да чета криминални романи,защото в повечето случай разбирам кой е лошия към средата на книгата и изгубвам интереса си към нея 😀

5.Известен герой/героиня, която ти не харесваш.
Изпитвам ужасен неприязън към Мерид(син на водача на добрите бунтовници от трилогията за Америка) от Наследницата на Кийра Кас.Изключително алчно за пари и слава човече,което се опитва да вреди на Идлин,но единственото което прави е да вреди на себе си19051261._SX540_

6.Известен автор, който ти не харесваш.
Нямам такъв автор.Може определена книга на определен автор да не ми е харесала,но друго произведение от същия автор да ми е харесало и няма как да кажа,че този автор не ми харесва само защото самата книга не ми е допаднала.(тук даже аз се обърках :D)

7.Известен литературен похват от който ти е омръзнало.
Новото момиче,което ненавижда популярното момче,но той пък се влюбва в нея и започва да я преследва и да показва любовта си и накрая тя омеква и се влюбва в него и се получава една огромна и опианяваща любов от която на всички им се повдига.Няма нужда от лъжи 100% съм сигурна и че тя е хлътнала по него веднага щом го е видяла.

8.Известна поредица, която нямаш намерение да прочетеш.
Мисля че събрах доста черни точки чрез отговорите ми ,че не пречи да добавя още една.Нямам абсолютно никакво намерение да прочета „Петдесет нюанса сиво“.Знам че отговорът ми е супер банален,че даже се чудя защо като има толкова много хора които не харесват тази книга,тя става бетселър.Явно всички лъжем,че не я харесваме и тайничко си я четем преди да заспим.Шегувам се!Аз наистина не харесвам тази книга!Изключително предвидима и главната героиня ми е толкова безхарактерна,вижда един красив мъж и веднага тръгва да подписва договори и да му се подчинява.

9. Има изказване, че „книгата винаги е по-добра от филма“, но… коя екранизация /телевизионна или кино/ харесваш повече от книжния оригинал?
Това определено е Домът на мис Перигрин за чудати деца.Докато книгата я прочетох с такава трудност,че даже към края прелиствах страниците през две, филмът ми беше супер интересен и с нетърпение чакам продължението,защото няма смисъл да се мъча и с втората част на книгата.miss-peregrine-cover

10.Книга която не бих докоснал никога.
Не мисля,че има такава книга,която да не докосна никога.Няма как да разбереш дали една книга е лоша или добра от вида й или от мнението на хора които са я чели.Всеки човек е различен.На него книгата може да не му е допаднала, защото не чете такъв жанр или има по-различно мислене ,докато за теб книгата може да изглежда по-друг начин.Преценявайте сами дали една книга е добра или лоша!

Приятни почивни дни!

xoxoMonica

2 thoughts on “Unpopular Opinions Book TAG

Вашият коментар

