Месечни Любимци: Февруари 2017

D:DCIM101MEDIAIMG_1400.JPGЗдравейте!
Реших всеки месец да споделям с вас кои са били фаворитите ми през изминалия месец.Мисля,че ще е интересно както за вас,така и за мен,защото обичам да намирам нови любими продукти.Мисля,че доста хора смятат ,че месец Февруари им се изплъзна доста бързичко.Може би заради зимната депресия през януари,която ни следваше по петите цял месец,но този месец за наша радост не присъстваше в ежедневието ни или просто Февруари настина мина неусетно…
1.Eau de Toilette -Zara
През повечето време от този месец използвах един-единствен парфюм.От време на време го сменях,за да не ми омръзне,но ползвах главно него.Ароматът на този парфюм е просто божествен,леко силен,но не и с натрапчив мирис.На кутийката са написани всички аромати,които са включени за направата на този божествен парфюм-praline,tonka beans,sandalwood,tangerine,peach,heliotrope,cedar,cocoa and musk.
Шишенцето е с количество 50ml,което ми се струва толкова малко и честно казано се надявам докато свърши да ми омръзне аромата,защото вече не го предлагат.Закупих си го от магазин Zara за 20лв.

2.I Love Raspberry & Blackberry Nourishing Body Butter
Тази марка я заглеждам от доста време и когато видях,че са намалили този body butter на 5лв в Ивис го грабнах без да се замислям.Обожавам дизайна на продуктите им,комбинацията на аромати и това как действат на кожата ми.
На мен лично ми ухае на череша макар да пише,че аромата е малина и къпина.Съдържа кокосово масло и масло от карите,които оставят кожата хидратирана и ароматизирана.Оригиналната цена е около 10лв за 200ml.

3.Creme Mains Reparatrice – Caramel de Cottage
Тази зима ръцете ми се изсушаваха изключително много и започнах да използвам това кремче за ръце.Както всичките продукти на Cottage този също има уникален аромат,което прави използването му още по-приятно (понеже мен много ме мързи да ползвам такива кремове)Консистенцията му е леко мазна,но затова пък хидратира ръцете изключително добре.Този крем ми го подари приятелка от Франция затова не мога да ви кажа дали го има тук в България,понеже аз досега не съм виждала кремове за ръце на тази марка.D:DCIM101MEDIAIMG_1420.JPG
4.H&M Beauty Powder Blushes
Понеже аз имам естествено зачервени бузки по всяко време(когато ми е топло,когато ми е студено и хората си мислят,че се изчервявам непрекъснато)
не се нуждая от руж,защото просто няма смисъл да слагам червено върху червеното :D,а понеже съм огромна фенка на ружовете(макар да не ги ползвах досега) си търсех точно такъв руж,който да е леко прасковено розово.Цветът му е Apricot Pure Radiance Powder Blusher(Tawny Peach).

5. Maybelline Color Tattoo
Направих за тези сенки специално ревю,което може да видите ето тук:Ревю: Maybelline Color Tattoo Кремообразни сенки.
Това са ми най-любимите сенки до момента.Използвам ги абсолютно всеки ден през този месец и съм изключително доволна от качеството им.Супер добра пигментация и трайност.Цветът е On and on Bronze и струват около 10лв.

6.Golden Rose Cosmetics Infinity Lash Volume and Lenght Mascara
Спиралата е в супер приятна и грабваща окото опаковка(че кой не обича металическо лилаво).Четката е широка и голяма, по този начин се достига до всяка една мигла, дори и най- малката. Взема правилното количество туш като го разпределя равномерно по миглите, без да ги слепва.Лично аз слагам само по веднъжзащото не обичам твърдите и неестествени мигли.Издържа ми цял ден като към края на деня забелязвам леко ронене,но не се размазва което е добре.Премахвам я доста трудно с мицеларната вода на Garnier.

7.Essence lash&brow gel mascara
Това е безцветна гел спирала,която попринцип слагам преди спиралата ми на GR за повече обем.Може и да си въобразявам,но сякаш от нея миглите ми пораснаха.Ползвам я вече 3 месеца и миглите ми изглеждат малко по-дълги.А да,също я ползвам понякога и за веждите ми,когато някое косъмче не иска да се прибере.Всъщност аз я взех точно заради веждите ми,но се оказа,че я ползвам повече за миглите ми 😀

Това бяха любимците ми през месец Февруари.Надявам се да ви е било интересно и полезно докато четете.Очаквайте следващите ми любимци през март месец!

P.S Кои са вашите любимци този месец?

xoxo Monica

Вашият коментар

