3 продукта,1 марка: Balea

img_1466.jpgЗдравейте!
Днес ще си поговорим за няколко продукта на марката Balea.За тези които не знаят Balea е марка на DM.За пореден път се убеждавам,че има доста добри попадения от тази марка.Съчетани с приятен мирис,интересни опаковки с шарени мотиви и разбира се, добро качество на продуктите ,Balea е харесвана от множество хора.Подготвила съм ви 3 изключително интересни за мен продукти от грижа за тялото(може би съм леко пристрастена към лосионите за тяло…) и сега ще разберете какво мисля за тях и как те действат върху моята кожа.

1.Body Schaum Vanilla Berry
Изключително интересен продукт за мен!Тази Коледа гледах много Vlogmas-и на различни влогърки и в един от влоговете на Alisha Marie тя пазаруваше от Bath and Body Works.Попринцип съм голям фен на тази марка и с нетърпение чакам да отворят и магазин в България(лек намек).Таа тогава тя си взе един много интересен лосион, който привлече вниманието ми и супер много исках и аз да си поръчам,ноо това така и не стана.За мое огромно щастие съвсем случайно открих подобен лосион в DM и бях на седмото небе от щастие.
Това е лосион,който излиза като пяна и щом го разнесеш попива в кожата.Супер приятен вкус,опа грешка мирис!Попринцип аромата е френско грозде и ванилия,но на мен ми мирише на черешово кексче.Съдържанието на алое вера и пантенол правят овлажняването по-интензивно ,а бадемовото масло освежава кожата.Попива бързо и оставя усещане за копринена мекота.Подходящо е за всеки тип кожа понеже не омазнява много.Опаковката е като дезодорант и се разклаща преди употреба.Нещото което ми стана интересно и ме изненада е че на няколко места пише
,че продукта е Веган.
Ако не се лъжа струваше 3.99 и е 200ml което е супер приемлива цена.
Изключително съм доволна от този продукт и непременно ще го закупя отново щом свърши.Даже се надявам да намеря и с други аромати.

2.Body lotion Magic Fairytale (limited edition)

Може да се каже,че съм колекционерка на лосиони за тяло.Имам цяла кошница от тях,но това не ме спира да купувам още и още.Мисля, че никога няма да ми се случи да остана без лосион за тяло.В DM-а от който закупих лосиона ,имах само 3 избора на аромат и естествено аз избрах този с най-цветната опаковка.Тубичката в която е продукта е супер мека на пипане и даже в първия момент се учудих леко,понеже създава илюзията,че продукта вътре е със супер рядка консистенция.Факт е,че не е толкова гъста като другите лосиони,но не е и толкова рядка,колкото си помислих в първия момент щом стиснах леко тубичката.Този който аз избрах е с аромат на малини и магнолия и е наистина жалко,че не издържа много.След 30 минути ароматът е изчезнал,което не ми харесва.За сметка на това хидратацията е по-трайна от аромата,макар че не смятам че е подходящ за зимата,а по-скоро за лятото.Според мен лосионът е подходящ за нормална кожа.Ако кожата ви е много суха,която се бели,не мисля че този продукт ще реши проблема ви със сухотата.Изключително икономичен и евтин продукт.200 ml за скромната цена от 2.99.Макар да не е траен бих го закупила пак!

3.Гел за бръснене-Oriental Flower
Навсякъде тези гелове са много хвалени и реших и аз да ги пробвам,защото имах проблем с кожата на краката си след бръснене.Затова си взех тази за чувствителна кожа.Не мога точно да опиша какъв е аромата,но със сигурност мога да кажа че е много приятен 😀 .Пише,че трябва да е с аромат на амарилис,това е род луковични растения от семейство Кокичеви(благодаря ти чичо Гугъл)р,текстурата е като на всяка пяна – пухкава и въздушна.
Опаковката е ярка и лятна.Има дозатор, който обаче продължава да пропуска гел, след като спра да го натискам и това е може би единствената ми забележка към продукта.Продуктът излиза точно под формата на розов гел , но за секунди се разпенва в пухкава пяна.Бих казала, че е доста икономичен.Гелът е удобен за бръснене и оставя кожата без раздразнения.Макар да чувствам кожата си хидратирана след като го ползвам не пропускам да се намажа и с лосион,понеже моята кожа е изключително суха.Цената му е супер достъпна-3,99 лв за 150мл. продукт.Бих го купила пак ,само че смятам да пробвам с друг аромат.

Мнението ми за тази марка:
Приятно изненадана съм от тази марка!Имат доста добри продукти,които са на много добри цени!Всичките им продукти са с много цветни и приятни опаковки и с различен и интересен аромат.Вършат си работата сравнително добре и единственото което ми се искаше да присъства във всеки един от продуктите е аромата.Искаше ми се да се задържа за по-дълго време,защото са наистина краткотрайни.
xoxo Monica

One thought on “3 продукта,1 марка: Balea

  1. Pingback: Месечни любимци/Март 2017 | xoxo Monica

Вашият коментар

