Месечни любимци/Март 2017

D:DCIM101MEDIAIMG_1469.JPGЗдравейте!
Бях останала с впечатлението, че този месец няма да имам достатъчно продукти, за да напиша пост с любимци, но се оказа че това не е точно така.Повече продукти които ще ви покажа днес са нови за мен,но има един с които ви запознах в предния си пост.Още докато пишех миналия пост си знаех,че този продукт ще присъства в любимците ми смятам да започна именно с него.
1.Body Schaum Vanilla Berry
Колко предвидимо!Няма да изпадам в дълги обяснения за тази пяна-лосион,но за тези които искат да разберат повечко за него да прочетат последния ми пост тук.Изключително икономичен,хидратиращ и ароматен продукт.
Цена:3.99 за 200mlimg_1484.jpg
2.Hammam от Tesori d’Oriente
Крема за ръце,който буквално не се отлепи от ръцете ми цял месец.Прекрасно омекотява и хидратира ръцете ми,а аромата му е просто божествен.Мирише на парфюм,но не от тези тежките и натрапчиви,ами от тези лекичките и приятните,които можеш да ги ползваш много време без да ти омръзнат.Уау какво описание!Опаковката изглежда супер луксозна,със много детайли върху нея.Консистенцията е течна и не оставя мазно по ръцете след като го сложиш.Понеже ми стана супер интересно какво трябва да значи името на тази колекция се поразрових из Google.Хамам или „турска баня“ е дълбоко свързан с източните ритуали за красота, хигиена и общуване между хората. Едно от най-ценните и редки масла, използвани в тази процедура е Аргановото масло, наричано “еликсир на красотата”. Неговите изключително подхранващи и регенериращи свойства са известни още от древността, а опияняващата ароматна композиция съживява сетивата и провокира позитивни емоции.
Цена:2-3 лв. 50ml

3.Flormar Nail Enamel
Обожавам зеленото!Имам зелено яке,зелено дънки,зелена жилетка,зелени чорапи и още супер много неща в зелено освен лак.През този месец съм се лакирвала точно два пъти с него като се има впредвид,че моят лак издържа около една седмица.Номерчето е 454 – Army Glam.Съхне бързо и е много плътен,понякога като ме мързи слагам само един пласт и не прозира.Флормар имат огромна гама от цветове и видове лакове затова и повечето ми лакове са на тази марка.
Цена: 2лв D:DCIM101MEDIAIMG_1490.JPG
4.Flormar Waterproof lipliner
Този молив е в любимците ми именно заради цвета си,а именно телесно розово с номер 201.На опаковката пише,че са водоустойчиви. Не мога да кажа, защото съм от хората, които си хапят устните постоянно. Толкова е наситен,че можете да носите само молива и да не личи, че нямате червило,макар че не ви го препоръчвам защото изсушава изключително много устните.
Цена: 3 лв

5.Powder brush
Не очаквах да ми харесат четките от Джъмбо.Но е факт,че една от тях присъства в любимците ми.Тази четка е за руж,но лично аз понякога я ползвам и за бронзър.На самата четка пише make up proffesional,не смятам че е професионална,но ми върши доста добра работа.Почиства се лесно, не се скубе и косъмчетата й са изумително нежни към лицето.Не мога да ви кажа точна цена,но си спомням че са евтини.

6.Maybelline Color Show 60 seconds
И слагам край на този месец с още един лак.Цветът е изключително ярко и огнено оранжево.Като номерче е 341 с предизвикателното име Orange Attack.Понеже съм много нетърпелива и не мога да издържа да не правя нищо докато лака ми съхнернакрая винаги той става на чертички и размазан.Затова когато видях,че този лак трябва да изсъхва за 60 sec реших да го изпробвам.Да,наистина е бързосъхнещ но е супер неиздръжлив.След 3-ия ден започва да се лющи и започвам да оставям оранжева диричка след себе си.
Цена:3лвD:DCIM101MEDIAIMG_1494.JPG

Това бяха мартенските ми любимци.Надявам се да съм ви била полезна и да ви е било интересно да разберете кои са моите любимци за този месец.

А кои са вашите любимци този месец?

xoxoMonica

Вашият коментар

