10 неща,които мразя в грима

large

Здравейтее!
Днес ще си поговорим за десетте неща,които ме дразнят свързани с грима.Макар да съм почитателка на грима има някой неща,които просто не ми харесват и всеки път се дразня щом се сблъскам с тях.
1.Намиране на правилния цвят фон дьо тен
Да намеря правилния цвят фон дьо тен е огромна мъка за мен.Хиляди суочове и накрая по ръцете ми има хиляда тона по-светли и по-тъмни цветове,но не и този който е правилния за мен.А ако предния ден съм била с по-светъл цвят и днеска съм решила да използвам новия,който е един тон по-тъмен(но всъщност се окаже с 5 тона по-тъмен) изглеждаш все едно си се пекла цял месец на плажа.Може би ако имаше машина,която ти сканирва лицето и ти предлага точния цвят фон дьо тен щях да си спестя много неправилни покупки.
2.Годността на спиралите
Трайността на една спирала е едва 3 месеца.Това е козметичния продукт с най-кратка годност,а според мен е и най-използвания продукт за красота.Дори и да ползвам само 1 спирала пак не бих могла да я свърша за 3 месеца.Спиралите ми винаги биват хвърляни със половин неизползван туш във тубичката.Дали въобще има човек,който е приключил спиралата си в срок на годност?
3.Вече използвания продукт
Няколко пъти съм попадала на продукти,които са били отваряни от други хора.Да,всеки иска да пробва това червило или да разбере на какво мирише този лосион,но не е приятно да си купиш нещо и след като го отвориш да видиш следи от нечии пръсти.При червилата е по-лесно да се разбере дали са били ползвани,но при кремовете винаги е на тото.Затова вече винаги взимам последния продукт от щанда 😀
4.Червило по зъбите
Сложиш ли си червило винаги се притесняваш да не се озове магически на зъбите ти и да предизвика доста неудобни моменти.Ако имаш късмет някой близък да е около теб,за да те спаси от тези моменти е прекрасно,но ако си сама има шанс да си ходиш с това червило цял ден или поне докато не се усетиш сама.
5.Падащи сенки
Попринцип поставям сенките след като съм приключила с лицето(пудра,фон дьо тен,коректор и т.н) и когато съм попаднала на такива сенки,които падат и оставят петна в зоната под очите изпадам в ужас,защото това значи че трябва да започна отначало.За жалост ако ги ползвам за първи път няма как да знам,че са такива.
6.Почистване на четките
Обичам да ползвам четки за всяка част от лицето ми обаче мразя да ги почиствам.Това е огромна мъка за мен да почистя една по една всяка четка и после да ги чакам да изсъхнат.Обаче ако не ги почистя и по четката е останала по-тъмна сянка,а аз ползвам по-светла,вместо да стане светъл грим той става тъмен.
7.Спирала в окото
Понеже аз съм от тези хора,които си търкат постоянно очите,почти всеки ден или ще ми влезе мигла или част от спиралата.Толкова е болезнено  да няма огледало наблизо и да не можеш да я видиш къде е и да я изкараш.И ако се случи това да нямам огледало под ръка почвам да си търкам очите,за да може каквото е вътре да благоволи да излезе.Накрая съм с размазана спирала навсякъде и червени очи.Другия ужас е да си бръкнеш в окото със спиралата докато си я слагаш.Незнам как става наистина!Всичко става за части от секундата и се чудиш от къде ти е дошло.
8.Вежди
Толкова е трудно да ги направиш еднаквии!Очевидно не искат да са близначки и да си приличат.Имало е моменти в които веждите ми въобще не си приличат,не живеят на една планета,те даже съседки не са!Моите вежди попринцип са си естествени(смисъл,че не ползвам някакви моливи и т.н),но едно неправилно косъмче да махна и стават непознати.
9.Продукти,които не си вършат работата
Купуваш нещо с мисълта то да си свърши работата и да ти помогне.Не стига,че не върши това за което е ами и може да ти навреди.Повечето такива продукти са с много висока цена без тя да е оправдана.Та това нещо и 2 лв не трябва да струва.
10.Ненужни апликатори за сенки
Просто защо?Във повечето палитри за сенки има по едно ненужно апликаторче,което съм сигурна че почти никой не използва и го захвърля на една страна.Мисля,че повечето от нас осъзнават,че да използват пръстите си е далеч по-добре от това да нанесът сенките със това апликаторче.Може би един единствен път съм нанасяла сенките си с такова апликаторче и това беше когато бях малка и ми подариха от онези детски сенки които бяха толкова готини,че имаха четчица към себе си.

Товя бяха моите 10 неща,които мразя в грима.Някой съм 100% сигурна,че не се случват само на мен.

Кои са вашите?

xoxoMonica

Вашият коментар

