Нови придобивки

D:DCIM101MEDIAIMG_1503.JPGЗдравейтее!
Очевидно този месец няма да има статия с любимците ми,понеже през целия месец нито един продукт не ми е харесал чак толкова.Затова реших да покажа своите нови придобивки.Всъщност те не са чак толкова нови,понеже исках да ги ползвам известно време,за да споделя някакво мнение за тях.
1.Крем за ръце Balea Melon Berry
Времето се затопли, обаче аз продължавам да си купувам кремове за ръце….Нямаше как да пропусна тази сладурска опаковка.С аромат на пъпеш и френско грозде,макар че се усеща повече пъпеша.За мен важното в един крем за ръце е просто да ми омекотява ръцете и да не остава мазно усещане след това.Този крем се справя доста добре с първото ми условие,но не чак толкова добре и с второто.Дълго след нанасянето му усещам ръцете си леко мазни ,което не ми харесва много,макар че съм чела,че лосионите за ръце, които остават такъв мазен филм са по-качествени,защото хидратират и запазват ръцете ти меки по-дълго време.Според мен причината да оставя такова чувство е че съдържа масло от авокадо.Опаковката е от 100мл и струваше 3.99лв. което както всичките продукти на Balea е супер икономично и евтино.D:DCIM101MEDIAIMG_1524.JPG
2.Лосион за тяло Avon
Сдобих се с два лосион от Avon и двата са от серията им за парфюми.Единия е Avon Dreams,а другия е Little Red Dress.И двата са ми леко тежки за лосион, понеже аромата е абсолютно същия като на парфюма от серията.Хубавото при тях е че аромата остава за по-дълго, може би защото са по-тежки.Когато си го намажа вечерта на другата сутрин още усещам аромата ,само че не толкова тежък както вечерта.

3.Avon ColorTrend
Понеже пудрата ми свърши бях в търсене на нова,която наистина да ми хареса.Пробвах една на Golden Rose,която въобще не ми хареса затова реших да си взема някоя,която съм сигурна че ще ми хареса.Доста отдавна бях ползвала тази пудра и ми беше харесала затова реших да се спра на нея.Ами то хубаво обаче тази пудра е супер трудно откриваема.Нямаха я в сайта си и трябваше да чакам 3 каталога ,за да я пуснат наново.Доколкото си спомням имат само два цвята от тази пудра и аз си взех по-тъмния(Translucent tan).Когато я видях за първи път ми стана лошо,защото изглеждаше супер тъмна и кафява.Моя приятелка си беше взела по-светлия вариант и нейния беше супер светъл.Реших все пак да я пробвам и се оказа,че всъщност не е чак толкова тъмна.Да, има някаква разлика,но тя не е толкова забележима.Въпреки това всеки път щом съм с нея тичам с огледалцето някъде на светлина,за да видя дали не съм оранжева.

4.Essence Oil Control Paper
Съмнявам се да съм единствената с проблема омазняване в Т-зоната.И както всички от доста време търся как да направя този проблем по-малко забележим.Чух за тези кърпички и за спрей на същата марка,които са против омазняването на лицето и реших да изчета няколко статии на други блогърки,които са ползвали тези продукти.Останах с впечатлението,че спреят не помага и понеже не намерих нищо за тези листчета реших да ги пробвам.Истината е че и с листчета не виждам огромна разлика ,досега съм ползвала само по едно листче и смятам да пробвам с две.Използването им е супер лесно,просто с леки потупващи движения попивате излишния себум от кожата.В опаковката са 50 листчета и струват около 5 лв.

5.Essence Long Lasting lipstick
Доста трудно си намирам червило,което да ми стои добре затова бях просто на седмото небе когато открих това.Номер 06 е и е леко пепеляво розово-лилаво(не ме бива в обясняването на цветове,съжелявам).Нещото,което не ми харесва е че уж е дълготрайно червило а 30 минути след го сложа то вече е изчезнало и останало в историята.Перфектното червило според моите представи трябва да издържа повече от 30 минутиии.

6.Palmolive Chocolate Passion Body Butter Wash
Ако сте фен на шоколада,шокоманка a.k.a ям всичко в което има шоколад този душ крем е перфектния за вас.Той мирише на шоколад,консистенцията му е гъсто кафяво кремче и като го видя и подуша ми идва просто да го изям.Че кой не иска да мирише на шоколад?За жалост обаче аромата на шоколада не издържа много, даже мога да кажа ,че точно след като съм се измила с него не усещам никакъв аромат на шоколад.Това са просто 10 секунди щастие.Мирише божествено,но докато се нанася.След това мириса и щастието ми са отишли в канала.Цената му е около 4-5 лв за 250 ml.

7.Le Petit Marseillais балсам за коса
Наскоро се боядисах затова реших да сменя старите балсами със нови за боядисана коса.Една приятелка ми препоръча този и като видях,че е с нар веднага го взех( понеже обожааавам нар).Да поговорим първо за аромата на този балсам.Няма нищо общо с нар, по-скоро ми мирише на някаква химия.Нанася се по краищата и се стои с него само 1 минута.Чувствам косата си наистина подхранена,лесно се разресва и й придава блясък.Продукта наистина изпълнява обещаното и заради това смятам да пренебрегна мириса и да си го използвам докрай.

Това бяха моите нови придобивки.Надявам се да съм ви била полезна!
xoxo Monica

Вашият коментар

